Your browser does not support JavaScript!


Najczęściej zadawane pytania w Transit Center

  • Jaki jest czas dostawy zamówionych części?

    Czas dostawy uzależniony jest od wybranej formy dostawy. Firmy kurierskie oferują dostawę nawet w 24h
  • Jak mogę zapłacić za zamówienie?

    Za zamówienie mogą Państwo zapłacić bezpośrednio u kuriera doręczającego paczkę bądź przelewem bankowym. O płatności przelewem warto nas poinformować telefonicznie lub mailowo. Szczegóły dostępne na stronie: Płatności
  • Dlaczego wysyłka jest taka droga?

    Cena wysyłki zależna jest od rozmiaru zamówionych części. Zdarza się tak, że koszty wysyłki mogą być wyższe od cen podanych na stronie wysyłek (Koszty Wysyłki) ze względu na duże gabaryty. Jako przykład może posłużyć listwa ozdobna. Z wagi przedmiotu wynika cena za przesyłkę 0.5 kg jednakże długość przedmiotu to 1.5 metra, stąd brana jest waga gabarytowa u przewoźnika.
  • Czy mogę do was zadzwonić?

    Oczywiście, infolinia telefoniczna prowadzona jest w języku polskim. Zapraszamy do kontaktu pod numerem: +48 56 678 02 01
  • Co zrobić gdy dana część nie pasuje?

    Jeśli zamówiona część nie pasuje do Państwa samochodu to prosimy o kontakt z biurem obsługi Klienta (telefoniczny lub mailowy) oraz o wypełnienie oświadczenia zwrotu zawartego w regulaminie §9.1 lub zamieszczonego tutaj: Oświadczenie
  • Jak można dodać części do zamówienia, które już złożyłem?

    Części można dodać do zamówienia kontaktując się z biurem obsługi Klienta (zamowienia@transitcenter.pl lub +48 56 678 02 01) pod warunkiem, że paczka nie została jeszcze wysłana.
  • Jakie są koszty wysyłki?

    Koszty wysyłki na terenie Polski to 17 zł za paczki do 30 kg (paczka pobraniowa). W przypadku wysyłek zagranicznych prosimy o odwiedzenie strony: Koszty Wysyłki.
  • Czy możesz mi podać swój numer telefonu?

    Nasz numer telefonu to: +48 56 678 02 01. Ponadto prowadzimy również informację mailową pod adresem: zamowienia@transitcenter.pl
  • Gdzie jest moja przesyłka?

    Przesyłkę można śledzić na stronie przewoźnika FedEX przepisując numer listu przewozowego z maila potwierdzającego wysłanie paczki ze sklepu lub klikając bezpośrednio w odnośnik Śledź przesyłkę w mailu potwierdzającym wysłanie paczki.
  • Czy mogę odebrać część osobiście?

    Oczywiście, każdą zamówioną rzecz można odebrać osobiście w siedzibie firmy Transit Center mieszczącej się w Pędzewie przy drodze krajowej numer 80 pomiędzy Bydgoszczą, a Toruniem. Wskazówki dojazdu
  • Gdzie znajduje się twoja firma?

    Firma Transit Center znajduje się w województwie Kujawsko-Pomorskim w miejscowości Pędzewo pomiędzy Toruniem, a Bydgoszczą.

    Pędzewo bd.
    87-134 Zławieś Wielka
    Zobacz na mapie
  • Dlaczego koszt wysyłki jest wyższy niż wynika to z wagi przedmiotu?

    Na całkowity koszt wysyłki wpływa nie tylko jego waga. Znaczenie ma również jego wielkość. Jeśli przedmiot jest ponadgabarytowy, to cena wysyłki wzrasta. Dodatkowe informacje na stronie Koszty Wysyłki
  • Kiedy otrzymam zamówiony towar?

    Średni czas doręczenia paczki na terenie Polski wynosi 24h (dni robocze). W przypadku przesyłek zagranicznych, średni czas doręczenia wynosi 3 - 5 dni roboczych.
  • Czy jest możliwa płatność przy odbiorze?

    Oczywiście, istnieje taka możliwość. Należy zaznaczyć odpowiednie pole podczas procesu zakupowego: Płatność przy odbiorze
  • Jak mogę zwrócić produkt?

    Aby zwrócić zamówiony produkt prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi Klienta - mailowy lub telefoniczny oraz o wypełnienie oświadczenia zwrotu towaru zawartego w regulaminie §9.1 (Oświadczenie). Każdy ma prawo do 14-dniowego zwrotu zamówionego towaru bez podawania przyczyny.
  • Czy mogę reklamować produkt?

    Zamówione produkty można reklamować. Wystarczy jedynie skontaktować się z biurem obsługi Klienta, a następnie wypełnić formularz reklamacyjny zawarty w regulaminie §10.3.
  • Kiedy zamówienie zostanie wysłane?

    Zamówienie zostanie wysłane jeszcze tego samego dnia jeśli zostało złożone do godziny 15:00. Jeśli paczka jest duża lub wymaga większego przygotowania, jak w przypadku wysyłki mostów - czas wysyłki wydłuża się do jednego dnia roboczego. Informację na temat wysłania paczki wraz z jej numerem otrzymają Państwo w osobnej wiadomości mailowej.
  • Jak mogę się zalogować?

    Zalogować się w naszym sklepie można na trzy sposoby:

    + Pierwszy z nich polega na kliknięciu w prawym górnym rogu: Zaloguj się i podaniu danych logowania.
    + Drugi sposób polega na wypełnieniu danych podczas realizacji zamówienia i zaznaczeniu opcji Utwórz konto w sklepie internetowym.
    + Trzeci sposób to logowanie z wykorzystaniem własnego konta Facebook.
  • Czy produkt jest dostępny?

    Jeśli przy produkcie widoczny jest pomarańczowy przycisk z napisem Dodaj do koszyka oznacza to, że produkt jest dostępny. Brak przycisku oznacza brak dostępności przedmiotu w takim przypadku istnieją dwie możliwości:

    + Zamień na dostępny co spowoduje na zmianę produktu na dostępny o takich samych parametrach tylko innej firmy
    + Powiadom mnie o dostępności co spowoduje zapisanie się na listę oczekujących, gdy produkt będzie dostępny ponownie otrzymają Państwo na maila powiadomienie o jego dostępności.
  • Czy mogę anulować zamówienie?

    Oczywiście, każde zamówienie może zostać anulowane pod warunkem, że nie zostało jeszcze wysłane. Jeśli chcą Państwo anulować swoje zamówienie to prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z naszym biurem obsługi Klienta.
Szybkie wyszukiwanie
 
Podaj słowo kluczowe
Zaawansowane wyszukiwanie