Your browser does not support JavaScript!


Nissan NV400 – nowa nazwa, nowy model, nowy styl

Nissan NV400 to kolejny owoc współpracy pomiędzy trzema koncernami motoryzacyjnymi. Prezentacja samochodu miała miejsce w 2010 roku podczas targów samochodów użytkowych odbywających się w Hanowerze. Nissan NV400 został zaprojektowany przez Europejskie Centrum Projektowe Nissana. Samochód ten różni się nieco od bliźniaczych modeli, posiada zupełnie inną atrapę chłodnicy, zderzak przedni, maskę oraz reflektory, które w Nissanie zostały zintegrowane ze światłami do jazdy dziennej w technologii LED.

Nissan NV400 podobnie jak pozostałe modele przeszedł delikatną modernizację w 2014 roku. Pod maskę Nissana NV400 trafiła wówczas powiększona gama silników 2.3 litra, wyposażonych w jedną lub dwie turbosprężarki (BiTurbo). Silniki wyposażone w jedną turbosprężarkę generują moc 110 KM lub 125 KM, silniki wyposażone w dwie turbosprężarki generują moc na poziomie 135 KM i 163 KM. Do oferty jednostek turbodoładowanych dołączył także wariant 150 KM wyposażony w jedną turbosprężarkę.

Nissan NV400 podobnie jak pozostałe modele, które są owocem współpracy trzech marek występuje w czterech wersjach rozstawu osi. Modele oznaczone jako L1 mają rozstaw osi wynoszący 3182 mm i napęd na przednie koła, modele L2 – 3682 mm (FWD), samochody oznaczone jako L3 występują w dwóch wersjach: L3 – 4332 mm (FWD) lub L3 – 3682 mm (RWD), do wyboru była także wersja L4 – 4332 mm (RWD). Jak doskonale widać Nissan NV400 mógł być wyposażony w napęd na przednie koła (FWD) lub w napęd na tylne koła (RWD).

Jak do tej pory Nissan nie zaprezentował nowego modelu NV400, ze strony producenta także usunięto ten model. Podczas, gdy Opel Movano i Renault Master zaprezentowali pod koniec 2019 roku nowe generacje swoich samochodów dostawczych, Nissan tego nie zrobił.

<- Wróć do Historii Nissan Interstar Historia Nissan Interstar ->
 
Podaj słowo kluczowe
Zaawansowane wyszukiwanie
Transit Center in Europe