Your browser does not support JavaScript!


Renault Trafic I - Dane Techniczne

Renault Trafic I (1980–2001) był niezawodnym i wszechstronnym lekkim pojazdem użytkowym, odpowiednim do szerokiego zakresu potrzeb transportowych. Oferowany był z silnikami benzynowymi oraz diesla, w wielu konfiguracjach nadwozia. Trafic I był dostępny w wersjach z krótkim i długim rozstawem osi, z dachem standardowym i podwyższonym. Napęd na przednie koła był opcją standardową, natomiast napęd na tylne koła dostępny był dla większych ładowności.

Renault Trafic I - Wymiary

A - benzyna, B - diesel

Renault Trafic I L1H1

Wymiary Renault Trafic 1985

Renault Trafic I L1H2

Wymiary Renault Trafic I

Renault Trafic I L2H2

Wymiary Renault Trafic 1980

Rama Renault Trafic I

Wymiary Renault Trafic 1982

Opcje silnikowe

Renault Trafic I (1980–2001) był dostępny z różnymi opcjami silnikowymi. Obejmowały one silniki benzynowe i wysokoprężne, zarówno wolnossące, jak i turbodoładowane. Konfiguracje silników były następujące:

  • 1.6L Benzyna (1980–1990): 72 KM przy 5 500 obr./min, 115 Nm przy 3 500 obr./min
  • 1.9L Diesel (1980–1994): 55 KM przy 4 000 obr./min, 106 Nm przy 2 000 obr./min
  • 1.9L Turbo Diesel (1989–2001): 80 KM przy 4 200 obr./min, 140 Nm przy 2 000 obr./min
  • 2.0L Benzyna (1985–1990): 92 KM przy 5 500 obr./min, 140 Nm przy 3 500 obr./min
  • 2.1L Diesel (1985–1991): 63 KM przy 4 000 obr./min, 118 Nm przy 2 000 obr./min
  • 2.1L Turbo Diesel (1989–2001): 91 KM przy 4 500 obr./min, 160 Nm przy 2 500 obr./min
  • 2.4L Diesel (1985–1991): 71 KM przy 4 000 obr./min, 124 Nm przy 2 200 obr./min

Ładowność i objętość przestrzeni ładunkowej

Renault Trafic I był oferowany w różnych konfiguracjach nadwozia i rozmiarach, z różną ładownością w zależności od modelu i typu silnika. Dostępne wersje to:

  • L1H1 (Krótki rozstaw osi, dach standardowy): Do 800 kg ładowności
  • L1H2 (Krótki rozstaw osi, dach podwyższony): Do 1 000 kg ładowności
  • L2H1 (Długi rozstaw osi, dach standardowy): Do 1 000 kg ładowności
  • L2H2 (Długi rozstaw osi, dach podwyższony): Do 1 200 kg ładowności

Opcje napędu i skrzyni biegów

Renault Trafic I był dostępny z napędem na przednie lub tylne koła, w zależności od modelu i przeznaczenia. Dostępne były manualne skrzynie biegów: 4-biegowe i 5-biegowe. W tej generacji Renault Trafic nie oferowano automatycznej skrzyni biegów.

  • Napęd na przednie koła: Standardowy w większości modeli L1H1 i L2H1
  • Napęd na tylne koła: Dostępny w wybranych modelach L2H2 dla zwiększonej ładowności
  • Opcje skrzyni biegów: Manualna 4-biegowa, manualna 5-biegowa

Wnętrze i komfort

Renault Trafic I oferował szereg udogodnień wewnętrznych zwiększających komfort kierowcy i pasażerów, w zależności od wersji wyposażenia:

  • Fotel kierowcy: Regulowany, z wysokim oparciem dla lepszego komfortu
  • Siedzenia pasażerów: Dostępne w różnych konfiguracjach, w tym ławki dla maks. 9 osób w wersji minibus
  • Wyposażenie kabiny: W wyższych wersjach dostępna klimatyzacja, centralny zamek i ulepszony system audio

Systemy bezpieczeństwa

Wczesne modele Renault Trafic I wyposażone były w podstawowe systemy bezpieczeństwa. Z czasem produkcji wprowadzano dodatkowe elementy:

  • Układ hamulcowy: Hamulce tarczowe z przodu i bębnowe z tyłu
  • Pasy bezpieczeństwa: Standardowe pasy z przodu, w późniejszych modelach zmodernizowane
  • Opcjonalne wyposażenie bezpieczeństwa: Poduszki powietrzne i ABS wprowadzono po 1994 roku
 
Podaj słowo kluczowe
Zaawansowane wyszukiwanie
Transit Center in Europe