Your browser does not support JavaScript!


Renault Trafic III - Dane Techniczne

Renault Trafic III to lekki pojazd użytkowy (LCV) produkowany od 2014 roku. Zaprojektowany z myślą o firmach i użytkownikach profesjonalnych, oferuje równowagę pomiędzy praktycznością, wydajnością i wszechstronnością. Dzięki wielu konfiguracjom nadwozia i gamie silników wysokoprężnych, Renault Trafic 2014 pozostaje popularnym wyborem wśród operatorów pojazdów użytkowych.

Wymiary – Renault Trafic III 2014

Renault Trafic L1H1 Wymiary

Renault Trafic III L1H1

A - Długość całkowita, B - Rozstaw osi, C - Wysokość całkowita, D - Maksymalna długość przestrzeni ładunkowej, E - Wysokość wejścia drzwi przesuwnych, F - Szerokość wejścia drzwi przesuwnych

Symbol A B C D E F
Wymiar (mm) 5.080 3.098 1.971 3.750 1.284 1.030

Symbol

A: 5.080 mm

B: 3.098 mm

C: 1.971 mm

D: 3.750 mm

E: 1.284 mm

F: 1.030 mm

Renault Trafic L1H2 Wymiary

Renault Trafic III L1H2

A - Długość całkowita, B - Rozstaw osi, C - Wysokość całkowita, D - Maksymalna długość przestrzeni ładunkowej, E - Wysokość wejścia drzwi przesuwnych, F - Szerokość wejścia drzwi przesuwnych

Symbol A B C D E F
Wymiar (mm) 5.080 3.098 2.495 3.750 1.284 1.030

Symbol

A: 5.080 mm

B: 3.098 mm

C: 2.495 mm

D: 3.750 mm

E: 1.284 mm

F: 1.030 mm

Renault Trafic L2H1 Wymiary

Renault Trafic III L2H1

A - Długość całkowita, B - Rozstaw osi, C - Wysokość całkowita, D - Maksymalna długość przestrzeni ładunkowej, E - Wysokość wejścia drzwi przesuwnych, F - Szerokość wejścia drzwi przesuwnych

Symbol A B C D E F
Wymiar (mm) 5.480 3.498 1.967 4.150 1.284 1.030

Symbol

A: 5.480 mm

B: 3.498 mm

C: 1.967 mm

D: 4.150 mm

E: 1.284 mm

F: 1.030 mm

Renault Trafic L2H2 Wymiary

Renault Trafic III L2H2

A - Długość całkowita, B - Rozstaw osi, C - Wysokość całkowita, D - Maksymalna długość przestrzeni ładunkowej, E - Wysokość wejścia drzwi przesuwnych, F - Szerokość wejścia drzwi przesuwnych

Symbol A B C D E F
Wymiar (mm) 5.480 3.498 2.498 4.150 1.284 1.030

Symbol

A: 5.480 mm

B: 3.498 mm

C: 2.498 mm

D: 4.150 mm

E: 1.284 mm

F: 1.030 mm

Renault Trafic Szerokość

A - Szerokość z lusterkami, B - Szerokość z lusterkami złożonymi

Symbol A B
Wymiar (mm) 2.283 1.956

Symbol

A: 2.283 mm

B: 1.956 mm

Ładowność i Pojemność Bagażowa – Renault Trafic III

Renault Trafic III oferuje przestronną i elastyczną przestrzeń ładunkową, co czyni go niezawodnym wyborem dla firm wymagających efektywnych rozwiązań transportowych. Dostępne konfiguracje umożliwiają różne poziomy pojemności ładunkowej i ładowności.

Pojemność ładunkowa według konfiguracji

Konfiguracja Objętość ładunkowa (m³) Maksymalna długość ładunkowa (mm) Ładowność (kg) Pojemność europalet
L1H1 5,8 3.750 1.017 2
L1H2 7,75 3.750 1.089 2
L2H1 6,7 4.150 1.251 3
L2H2 8,9 4.150 1.086 3

L1H1

Objętość ładunkowa: 5,8 m³

Maksymalna długość ładunkowa: 3.750 mm

Ładowność: 1.017 kg

Pojemność europalet: 2

L1H2

Objętość ładunkowa: 7,75 m³

Maksymalna długość ładunkowa: 3.750 mm

Ładowność: 1.089 kg

Pojemność europalet: 2

L2H1

Objętość ładunkowa: 6,7 m³

Maksymalna długość ładunkowa: 4.150 mm

Ładowność: 1.251 kg

Pojemność europalet: 3

L2H2

Objętość ładunkowa: 8,9 m³

Maksymalna długość ładunkowa: 4.150 mm

Ładowność: 1.086 kg

Pojemność europalet: 3

Załadunek i praktyczność

Renault Trafic III posiada nisko położoną podłogę ładunkową, co ułatwia załadunek i rozładunek. Dzięki szeroko otwieranym tylnym drzwiom oraz dużym bocznym drzwiom przesuwnym dostęp do przestrzeni ładunkowej jest wyjątkowo wygodny. Pojazd posiada również punkty mocowania wewnątrz przestrzeni ładunkowej, zapewniając stabilność ładunku podczas transportu.

Wersje L2 modelu Trafic III oferują dodatkową przestrzeń ładunkową, pozwalającą na przewóz do trzech europalet, co czyni je idealnym rozwiązaniem do transportu większych ładunków. Całkowity projekt pojazdu optymalizuje wydajność, zachowując kompaktowe wymiary zewnętrzne, co czyni go odpowiednim zarówno do jazdy miejskiej, jak i długodystansowej.

Układy napędowe i osiągi – Renault Trafic III

Renault Trafic III jest dostępny z gamą silników wysokoprężnych, które zapewniają efektywność i elastyczność dla użytkowników komercyjnych. Początkowo model był oferowany z silnikami 1.6 dCi, jednak w 2019 roku wprowadzono modernizację obejmującą nową gamę silników 2.0 dCi o większej mocy i lepszej wydajności.

Warianty silnikowe

Silnik Moc (KM) Moment obrotowy (Nm) Skrzynia biegów Zużycie paliwa (l/100 km)
1.6 dCi Turbo Jednostopniowy 90 260 Manualna 6-biegowa 6,5 - 7,0
1.6 dCi Turbo Jednostopniowy 115 300 Manualna 6-biegowa 6,3 - 6,8
1.6 dCi Twin Turbo 120 320 Manualna 6-biegowa 6,1 - 6,6
1.6 dCi Twin Turbo 140 340 Manualna 6-biegowa 6,0 - 6,5
2.0 dCi (modernizacja 2019) 120 320 Manualna 6-biegowa / Automatyczna 6-biegowa 6,2 - 6,7
2.0 dCi (modernizacja 2019) 145 350 Manualna 6-biegowa / Automatyczna 6-biegowa 6,1 - 6,6
2.0 dCi (modernizacja 2019) 170 380 Manualna 6-biegowa / Automatyczna 6-biegowa 6,3 - 6,8

1.6 dCi Turbo Jednostopniowy

Moc: 90-115 KM

Moment obrotowy: 260-300 Nm

Skrzynia biegów: Manualna 6-biegowa

Zużycie paliwa: 6,3 - 7,0 l/100 km

1.6 dCi Twin Turbo

Moc: 120-140 KM

Moment obrotowy: 320-340 Nm

Skrzynia biegów: Manualna 6-biegowa

Zużycie paliwa: 6,0 - 6,6 l/100 km

2.0 dCi (modernizacja 2019)

Moc: 120-170 KM

Moment obrotowy: 320-380 Nm

Skrzynia biegów: Manualna 6-biegowa / Automatyczna 6-biegowa

Zużycie paliwa: 6,1 - 6,8 l/100 km

Osiągi i Doświadczenie z Jazdy

Renault Trafic III oferuje dynamiczne, a jednocześnie oszczędne prowadzenie. Wprowadzenie technologii twin-turbo poprawiło przyspieszenie i dostępność momentu obrotowego przy niskich obrotach, co zoptymalizowało zużycie paliwa bez uszczerbku dla osiągów. Silniki 2.0 dCi, wprowadzone po modernizacji w 2019 roku, oferują większą moc i bardziej płynną jazdę, szczególnie w połączeniu z automatyczną skrzynią biegów.

Wersje Hybrydowe i Elektryczne

Obecnie Renault Trafic III nie jest dostępny w wersji hybrydowej ani elektrycznej. Renault inwestuje jednak w alternatywne źródła energii, dlatego przyszłe modele mogą obejmować warianty hybrydowe lub w pełni elektryczne, podobne do Renault Master E-Tech Electric.

Zdolność Holowania – Renault Trafic III

Renault Trafic III oferuje solidne możliwości holowania, co czyni go wszechstronnym wyborem dla firm, które potrzebują zarówno przestrzeni ładunkowej, jak i zdolności do przewożenia dodatkowych ładunków. Zdolność holowania zależy od wersji silnikowej i konfiguracji pojazdu.

Maksymalna Zdolność Holowania

Silnik Przyczepa z hamulcem (kg) Przyczepa bez hamulca (kg)
1.6 dCi (90-140 KM) 2.000 750
2.0 dCi (120-170 KM, po 2019 roku) 2.500 750

1.6 dCi (90-140 KM)

Przyczepa z hamulcem: 2.000 kg

Przyczepa bez hamulca: 750 kg

2.0 dCi (120-170 KM, po 2019 roku)

Przyczepa z hamulcem: 2.500 kg

Przyczepa bez hamulca: 750 kg

Systemy Wspomagające Holowanie

Renault Trafic III wyposażony jest w różne systemy wspomagające holowanie, które zwiększają bezpieczeństwo i stabilność pojazdu, w tym:
  • Trailer Stability Assist (TSA) – pomaga utrzymać stabilność pojazdu podczas holowania przyczepy.
  • Asystent ruszania pod górę – zapobiega cofaniu się pojazdu podczas ruszania na wzniesieniu z przyczepą.
  • Elektroniczna kontrola stabilności (ESC) – poprawia kontrolę nad pojazdem podczas holowania cięższych ładunków.
  • Opcjonalny hak holowniczy – dostępny jako wyposażenie fabryczne lub dodatkowe akcesorium w zależności od potrzeb.
 
Podaj słowo kluczowe
Zaawansowane wyszukiwanie
Transit Center in Europe