Your browser does not support JavaScript!


Rodzaj części: 


Stron:  1  Wyświetlanie od 1 do 1 (z 1 pozycji)

Silniki i osprzęt Mercedes Sprinter 906 to napinacz paska, koło pasowe, uszczelki i uszczelniacze


W kategorii Silniki i osprzęt do Mercedesa Sprintera 2006 znajdziesz takie części zamienne jak uszczelka miski olejowej, napinacz paska wielorowkowego, koło pasowe wału korbowego i wiele innych.
Druga generacja Mercedesa Sprintera występowała z silnikami wielu wariantach pojemności i mocy silnika. Silniki Diesla są najczęściej wybieranymi silnikami w vanach ze względu na ich trwałość oraz niewielkie spalanie. Mercedes Sprinter dostępny był z silnikami 2.2 CDI o mocach: 88 KM, 109 KM, 129 KM, 150 KM (przed faceliftingiem) oraz 95 KM, 129 KM, 163 KM. Silniki Diesla 3.0 CDI V6 przed faceliftingiem osiągały moc 184 KM a po nim ich moc wzrosła do 190 KM. Silniki benzynowe instalowane w vanach Mercedesa były oznaczone jako 1.8 R4 oraz 3.5 V6 o mocy 156 KM oraz 258 KM. W tym zapisie oznaczenia R4 i V6 określają układ oraz liczbę cylindrów. R4 to oznaczenie czterocylindrowego silnika z cylindrami ułożonymi rzędowo. Jest to najpopularniejszy układ silnika we wszystkich silnikach spalinowych ze względu na jego prostą konstrukcję i niewielką kubaturę. V6 oznacza silnik o sześciu cylindrach w układzie widlastym. Silniki w tym układzie charakteryzują się wyższą kulturą pracy od silników rzędowych. Silniki w układzie widlastym charakteryzują się większym zakresem obrotów w którym osiągają maksymalny moment obrotowy, niezwykle ważny przy wożeniu ciężkich ładunków. Nie ma jednak nic za darmo, silniki V6 charakteryzują się wyższą konsumpcją paliwa niż silniki R4. W przypadku silników diesla różnica w spalaniu pomiędzy najsłabszym silnikiem 2.2 CDI a silnikiem 3.0 CDI może wynieść nawet 4L/100km.

Pasek wielorowkowy, napinacze i koła pasowe Mercedes Sprinter 2006

Rozwiń text
 
Podaj słowo kluczowe
Zaawansowane wyszukiwanie
Transit Center in Europe
0 przedmiotów
Polish Social Media